čtvrtek 17. prosince 2009

17.12.2009 Vůně perníku a sníh ...

Dnes už je třetí den, kdy Maruška vstává v 9h, dnes dokonce v 9.27u ní zcela nenormální, ale nebráním se.. ještě na kukavičko a pohádku jsme se nahřívali v pelechu , je tu hrozná zima…až večer jsem zjistila, že jak tu nejsme tak teplota klesla na 11stupňů. Pobalila jsem co jsem ještě potřebovala a šli jsme k Jindrovi péct cukroví. Byli jsme tam samy až do večera, práce mu nedovolila ano to kafčo. Maruška se pelešila u pohádek ač to není předpisové,ale pomáhat nechtěla, moc hraček tam nemá, protože nejsou odolné před Ťapinou..no a mě to aspoň trochu odsýpalo. Připojila se až ve chvíli, kdy jsme jí řekla, ať se jde podívat , že mám upečený první dinosaury. No to bylo nadšení. Od tý doby jsem jí od válu nedostala , vykrajovala jak o život, polevu se mi málem ani nedařilo míchat. Připravila jsme si to a musel odskočit, během chvilky už pracovala sama a byla nadšená že to umí a že to dokázala :o)))) pištěla „hele mě to jde, já maluju“ Pak jsme zdobili spolu, Maruška mě podávala perníčky. Pokaždé brala dva a řikala mi „vyber si“ PO dozdobení jsem zas honem musela kamsi


a Maruška okamžitě hospodařila sama…pak se ji povedlo ještě do těch co zasychaly šlápnout….když perníčky jakš takš zaschly, dali jsme je do krabice a šli domů.



Na tom kousíčku co máme domů se stihla takhle zválet, do sněhu schválně skákala šipky a řechtala se. No a vy nadáváte že sněží a že je zima :o))) vždyť ke to ták parádní :o)))

2 komentářů:

Andrea řekl(a)...

Ta vaše zima doma je děsná..nemůžete se k jindrovi nastěhovat napořád?

Jeje řekl(a)...

Sikula s pernickama! :)

At si vas jindra veme k sobe! :)