pondělí 21. prosince 2009

21.12.2009 zdobíme uplně všechno...



Maruščiny hrátky… dopoledne jsme páchali moje milované Falešné rafaelo z bílé čokolády, miluji na něm tu minimální sladkost a nádech po citronu. S našima holkama to prostě trvá všechno dýl, ale ty chvilky jsou nádherný. A fakt si je užívám. Odpolene nevím s čím jsme se patlali a pomáhali,akorát si pamatuju, že Jindra šel k taťkovi a my k našim, já si tam aspoň vyštrachala krabici s ozdobama a světýlkama. A nenápadně ji propašovala pod kočárek


Plán šel podle norem a my si s Maruškou udělali, krásnou procházku městem.


Jindra šel domů o něco dřiv a propašoval stromek se sklepa na balkon.aby byla půda připravená pro noční akci. Já večer ještě udělala vosí hnízda. V nestřeženém okamžiku se Maruška zmocnila zbytku krému do špiček, nechutnal jí, protože v něm jsou 2 lžíce rumu, tak s ním začala zdobit Ťapinu. Naháněla ji a dělala na ní puntíky a ona si je olizovala. No já vím že se to nemá.. jenže na jednu stranu jsem ji začala okřikovat, že tohle ne. Na druhou stranu jsme byli z těch dvou mrtví smíchy a prostě je museli natočit. :o))) jen co doženu resty vystřihnu ten kus videa a ukážu vám ho :o)))) to nemělo chybu :o))) jen byly tak rychlý, a prostor je tak malý, že se mi povedla jen jedna fotka kde je něco vidět.


večer jsme si ještě poprskali a jen co Maruška usnula. Pustili se do stromečku. Takže projekt příštího dne začíná v ranních hodinách ustrojeným stromečkem…

1 komentářů:

Andrea řekl(a)...

Co recept..na rafaelo?:-)Třeba se ještě na silvestra hodí...