sobota 26. prosince 2009

26.12.2009 "šupajdi po svejch"





Mamča ráno udělala přepadovou návštěvu . Na kafčo. My do půl pátý sřihali video z Vánoc, no vědět to, tak oslavíme toho silvestra jež budeme slavit jindy a tak byla akce frk frk a byteček byl zas jak klícka (skoro, při akcích Marušky s Ťapinou to prostě nejde) . Tak jsme poprvé zyběhly poháry jež mi přinesl Ježíšek. On viděl jak mi u nich spadla brada no, ač je akutně nepotřebuju a jejich obsahu bych se měla vyhýbat obloukem….no co už, jsou nádherný a život je jen jeden…



Odpoledne jsme šli na návštěvu k tetě Marii. Přijela Janička s rodinou a zas nás bylo hodně jak to má být. Jindra odešel dřív aby skočil za taťkou. My pak šli za chvíli, svezli jsme vozík a Maruška před barákem povídá. „já pojedu a ty pošupajdíš po svejch“ tím myslela prosím nemohoucí babičku co nemá koleno a bez dvou francouzských holí nikam nedostane :o))))) To pošupajdíš o svejch má ode mě, když jí říkám že ji nebudu nosit, protože už je těžká :o)))


cestou domů jsme se pro něco stavili doma, už od minulého pátka jsme u Jindry, má v práci volno a u nás doma je 10stupňů. Tak jsme prostě tam. A domu si chodíme pro potřebné. Maruška potřebovala čůrat. Musela jsem ji vyfotit jak tam sedla oblečená a měla spoustu keců :o))))

2 komentářů:

Jeje řekl(a)...

deset stupnu je krute!!!

Andrea řekl(a)...

N o..mně by tam snad ž nikdo nedostal:-( Jak jednoduché, vi´d:-(