pondělí 1. února 2010

1.2.2010 První culíky




Noční byla v pohodě, krize byla až ráno a to se mi povedlo 3 krát usnout za chůze domů. Probudil mě vždycky až náraz do plotu :o)))) a pak jsem usnula při odemykání :o)))) Po hodince a půl jsme se vykopala , nebo spíš exhumovala a šla vykutat auto. Na balkoně jsem měla z akce 2,5kila kuřecich stehen za 90 kaček z akce a bylo je třeba nacpat do mrazáku, ač je teď venku, kdoví kdy povolí. A abychom se viděli s Jindrou, má odpolední. Nakonec mě pomáhal soused vytláčet z parkovacího místa, už je to celkem běžné, všude je půl metru sněhu, ale nenadávám, dyť je zima a má to tak být. Ale za svých skoro 33 let tohůe nepamatuju. Byla jsem stejnak nějak vyřízená , Marušce jsme pustili pohádku a na tu krátkouspolečnou chvíli jsme pro dnešek u kávy vyřídili počítačové resty , každý na svém PC. K snídani jsem udělala rozpečené housky se sýrem a anglickou slaninou. Jenže jak jsem byla. Ko , tak jsem je v troubě usušila , na strouhanku, byly tvrdý ale dooobrý :o))) Pak jsme přejeli. Maruška snědla oběd, já měla holt tu strouhanku se slaninou. :o))) Maruška byla zralá jak hruška. To bylo slz.. a když byla po jídle tak najednou nic a dělat kraviny uspávala jsem ji snad přes hodinu a přitom se snažila neupadnout do kómatu :o))) Mamča byla odpoledne s Maruškou koupit zimní boty, vyskočila jí noha a máme jen jedny a Jindra mi na ně dal korunky. Chtěla jsem s Maruškou jít na nákupy sama a užít si to, šak doteď to bylo div né tabu. Ale už je má, div ne kozačky, vysoký růžový s kožíškem za 250. Je sice skoro po zimě, jenže boty jsou věčně promáchaný m tak na střídačku být musí. Když jsme se probrala z komatu u podvečerního kafča jsem Marušce udělal první culíčky, akorát vůbec neposlouchala a utíkala , takže fotka se nepovedla žádná.Takže jen dokumentačka.

1 komentářů:

Andrea řekl(a)...

j mi tě někdy tak líto:-(