úterý 23. února 2010

23.2.2010 Diblík



Ráno jsem chtěla dát hodinku než se Maruška nasnídá a byly z toho dvě. Zdálo se mi že na farmě škrtím pod krkem kohouty, palcem a když jsem se vzbudila,tak to byl můj telefon , mám tak kokrhání jako budík a ve spánku jsem to dala 4 krát odložit došlo mi to až v 9, prostě jsem viděla ve snu kohouta místo telefonu no :o)))) Tak jsme se honem ustrojili , stavili se u Jindry a jeli k němu. Tak¨m jsme dali i obídek, dojedli od neděle. Maruška, dostala čistý uzený, porci brambor nemělo cenu vařit, když by je stejně nechala. Tak měla pro jednou nezdravej oběd. Snědla 3 kostky masa a hodila to Ťapině . Tak byla bez oběda. Pak domů a spát, dny jsou pitomě nezáživný…

Večer se mi na pomalým netu povedlo načíst farmu, tak se nám povedlo podojit , Maruška chtěla zase přerovnávat zvířátka, všechno chce ke kurniku a koně chce do kurníku, tak kdyby jste je farmáři jednou nenašli tak se nám je povedlo do kurníku nacpat. :o))))

Tuhle sérii fotek jsem ztěží zredukovala na 3. Pro vás jsou podobný, pro mě srdcovky. Maruška jednou trochu spolupracovala, i když při tom lezla zas po autě.:o)))

1 komentářů:

Andrea řekl(a)...

nejsou podobný..jsou krásný ajá cpala do kkurníku krílíky:-))a nadávala na FB:-))