středa 3. února 2010

3.2.2010 jedeme z kopce









Dopoledne měli přijet sokolováci neb Tomáš měl mít služební cestu tak je měl u nás vyhodit na kávičku. V noci však připadlo dalších 10 cm sněhu a tak podmínky nebyly pro cestování. Info ale přišlo déle a vzhledem ke stavu zapadání auta už nemělo cenu měnit plány. Navíc do toho přišla od Jindry zpráva, že musí o 2 hodiny dřív do práce a tím se kafčo vyrušilo úplně. Tak jsem chrupkala dopoledne. Odpoledne by mi bodlo jít domů, jenže na tažení sáněk bylo už pozdě a neměla jsem sílu. Auto zapadaný a zavrtaný ve sněhu a když jsem si představila večerní parkování v nějakém z posledních míst v hlubokém sněhu z něhož pak zase vyjedu pouze s tím, že mi někdo pořádně zatlačí, tak jsem to vzala. A šli jsme s Maruškou sáňkovat na protipovodňovej kopec. Maruška se tam kamarádila s dětmi, pořád řešila , kdo si kde zapomněl boby. Nejvíc ji bavil mladík co měl přidělávací kluzáky na boty a jezdil na nich z kopce. Maruška lítala za ním :o))))) To bylo jízd a to frčelo. Pak když už nebylo vidět na krok tak jsme šli na malý nakup zadem do Tesca, potřebovala jsem baterky do MP3, měla jsem koupenou zásobu za 30kč, jenže naše malá dáma mi je vytáhla z batohu a roznosila po bytě neznámo kam. V mé jedné místnosti se hledá snáz, ale tady ne 4plus jedna se po nich slehla zem. No :o))) Tak jsme koupili pár maličkostí a pospíchali na kluky medvědí ve večerníčku. U večeře na mě padla krizovka, bála jsem se noci po tom lítání po kopci,ale dopadlo to dobře.

1 komentářů:

Andrea řekl(a)...

Fotky jsou naprosto parádní.