úterý 16. února 2010

16.2.2010 Ještě kousek Kyti...

Tak mě tak došlo, že jsem ani nenapsala, že mě nohy v práci už tak brutálně nebolej. Jen mě chytaj křeče, když z nich vylezu ,ale to už jde. Proti 8 hodinové souvislí bolesti. Zato ty ruce :o((( Dnes jsem shodou okolností skončila 6 hodin na nádržkách , místo střídání po 2 hodinách. Odečtu větší poruchu a pauzu tak 5 hodin natláčet nasucho plast do gumy, mám tucha, že zítra se nepodrbu ani za uchem :O((((( Hurá domů, no vlekla jsem se tak, že jsem neviděla ani Holíňáky jež mě míjeli v autě. Stavili se na kafčo. Pak přišla poradkyně, potřebuju udělat něco s pojistkama. Potřebujeme každou kačku s nástupem do práce jsem zjistila, že to lepší nebude, neb přibylo zas jiné placení. Jezdit musíme a živit se taky nemůžeme nechat. Doma jsem si uzpůsobila jídelníček, abych vyšla se svými 2000. tady to prostě nejde. Pak ač bylo už poměrně pozdě, jsme jeli k Jindrovi. Potřebovali jsme to nutně oba. Já vyždímaná z práce, Jindra byl v situaci doma kdy sedí známí věta „ to kyselo je moc kyselý…“ Dali jsme kávu.. musím se pochválit, že moje ledová káva už dosáhla dokonalosti. Vychytala jsem už množství kávy, cukru, mléka, druh nanukáče… postup. Tak jsme se trošku nabili energií. Já poplatila složenky , podojili jsme krávy, sebraly vejce , sklidili růže, zasely rýži a jeli domů. Při parkování se mi opět povedlo zapadnout, tentokrát to nešlo ani tam a ni zpátky a bylo to z kopce. Naštěstí mě vytáhl soused lanem. Mě ten sníh fakt nevadí, v zimě má prostě být,ale to věčný zapadnutí někde mě fáákt už nebaví….:o))))))

2 komentářů:

Andrea řekl(a)...

ty jsi prostě holka z románu..ty si snad budeš popchvalovat scokoli..musím se od tbe učit.

Mirka řekl(a)...

Juuuuuuuuuuuuuuu, ty máš taky farmičku????????????????????? :-)))Kdybys chtěla sousedku, dej vědět.