pondělí 8. února 2010

8.2.2010 Kyti...


Pondělní ráno, udělali jsme si tak trochu nedělní. Ta pohodička nedělního rána mi chybí, a tak si ji vynahrazujeme aspoň v pondělí při odpolední. Prostě pohádky , polenošení, hraní, pozdní snídaně až je chuť. Pak jsme vyrazili na nákup co nám sesumírovala babička a s naším tempem a věčným naháněním jsme dorazili akorát k obědu. Pohodovej stručnej den. Jen Maruška chudák se sháněla, že strejda tady není. Chudák neví že ho zase týden neuvidí. Těžko jí vysvětlovat pojem střídání směn. Pokus byl, ale co si z toho pobrala nevím…Odpoledne tu byla na návštěvě paní Tříšková , ještě s jednou, teď mám okno na jméno. Jsou to pracovní známosti staré mnoho let ze super party v MŠ Radim. Když tam mamča vařila. To mě mrzelo, ty bych moc ráda viděla,ale co nadělám. Tak jsme aspoň mamče nastavila foťák na automat ať udělá nějakou dokumentačku. Tak můj miláček aspoň ochutnal i automat :o))))

1 komentářů:

Andrea řekl(a)...

jaro..evokuije mi to jaro