sobota 26. března 2011

26.3.2011 zabíjačka
















1147

Maruška dostala volbu kam chce v sobotu jet, nejdřív vyhrávala zabíjačka, jenže pak ji došlo, že by přišla o Lucinku a chtěla jit plavat a pak až na prase. No aspoň mám nepropadne hodina. I když já bych se vyřádila s foťákem.Zabijačka byla přesně po 5 letech. Pamatuju jak jsme musela všem řict, že jsem tom abych jako vždy nemusela tahat těžké kbelíky. Protože tehdá jsme vždycky zabíjačku coby poskok z nás nejmladších oddřela já. Teď jsem byla v přibližně stejném týdnu jako s Maruškou a pamatuji si že byl začátek dubna. Maruška na plavání vykládala všem, že bude zabíjačka, že tam bude hodně masa a že hodně vyroste. Z plavání jsme tentokrát pospíchali, Byl problém urvat Marušku od Lucinky. Ač jsme spěchali, tak nebyla připravená ještě moje mamča a tak jsme přijeli a už viselo jen oholené prase. Tak o koupání přišla, to by byl pro ní zážitek, snad to ještě zažije, za zabíjačky jako dítě milovala. Tu atmošku, legraci,pohodu…. To že jsme se vždycky sešli… byl to báječnej den s velkou slezinou a já vzpomínala na starý časy…. Jen odpoledne jsem na hodinku odpadla na gauči. To ta těhu únava. Já nakonec byla ráda že jsme ráno šli na plavání už z toho důvodu že ráno bylo zas totálně blicí a mohli jsme spát o malounko dýl.

1 komentářů:

Andrea řekl(a)...

tak já zas zabijačky nenáviděla, bylo mi líto prasat...