pátek 14. března 2008

12.3.2008 Fotoden


Tak jsem dopoledne cvakla tuhle a říkám si projektovku mám..jenže....
jo a jasný důkaz o bláznovství, lízt pred barákem na chodníku div ne po 4 a to me ještě ulít, tak jsem popolejzala :o)))))

Nikam skoro nejezdíme je teď mizérie a auto na vodu jezdit nechce. Byli jsem v Železnici na hřbitově, protože by měl Petrův táta narozeniny.Měl by být hrob zavalen kytkama (to jsme byli keště den po narozeninách) jenže nic, 9 dětí zije a hrob ostuda, jsme ho uklízeli ještě od dušičkové výzdoby. Ty děto co to mají za rohem, tam od listopadu nebyli. :o((( Protože Petr chodí na melouchy, vyšlo nám to až k pozdnímu odpoledni, před západem slunce nádherné světlo, nemůžu vybrat, tak tapetuju...
Tady me trochu ruší to mý auto, ze jsem si blbec tak blbě zastavila, ale ořizlý to zas nebylo ono...

Zámek na vratech hřbitovní budovy.. nebojte márnice to néjni

Jeden pařez mezi hroby, vím ta houba měla být celá, ale znáte to, dítko zrdhám chlap přešlapuje..

Jeden soubor mešíků v makru..

Západ slunce nad Zebínem....to večerní světlo, foťák se zapotil.....

A Nakonec narazím na praštěnýho kohouta co hřaduje na stromě jak za krále Klacka, když ještě nebyly kurníky, v tom západu slunka byl nádhernej. jen dávám fotku o pár minutek dřív v tom opravdovém tápadu už z něj byla jen silueta.

17 komentářů:

Marti - Norreen řekl(a)...

Krásný fotky, jedna hezčí než druhá. Ale ten západ slunce, to je nádhera. A ten krásně vybarvenej kohout je taky úžasnej.

kaciia řekl(a)...

Krásný fotky!! Nejvíc se mi líbí kohout a hřbitovní zámek. :)

Pavlína Peroutková řekl(a)...

Mě se nejvíc líbí západ slunce nad Zebínem a kohout-ten je fakt originální na stromě :-) a pak taky zámek

meowth řekl(a)...

tyyyyyyy jo ja cucim!!!! to jsou nadherne fotky!!!! vsechny!

Michaela K. řekl(a)...

tyyyyyy jo jedna fotka hezci nez druha. Kohout uzasnej, zamek taky, no ale vsechno se mi moc libi. Uplne te vidim, jak se plazis po 4. To moc dobre znam :-) Na nadrazi si chodej lidi, ja cekam v aute, vidim neco fialovyho v trave a sup uz tam klecim a drzim fotak na super makro, aby z toho neco bylo. no cvok uplnej :D:D:D:D

Petra Míčková řekl(a)...

Hele dávej jednu jóóó ;-) já pak nevím kterou dříve obdivovat!!!

mk řekl(a)...

Všechny jsou super! Taky bych nevěděla, kterou vybrat. Mel

Ratu řekl(a)...

jejda, všechny parádní, kráásnééééééééééééééééééééééééééé

Gabiks řekl(a)...

teda, západ slunce a kohout mě fakt dostali ...
že ses tentokrát vyřádila - v dobrým slova smyslu - skvělýýý ...

Lesana řekl(a)...

Jééé, kohout... toho já, celoživotní pražák, znám snad jenom z obrázků :o)) Hezká fotka, kohout má krásné barvičky.

Siťa (PST Designs) řekl(a)...

tak tento den vyšel naprosto na jedničku!!!!

Celenka řekl(a)...

Tý jo, sem tu chvíli nebyla na návštěvě a kolik krásy se tu urodilo. Máš nádherný fotky. Je vidět, že máš super oko. Moc se mi líbí zámek na vratech, kouhout, západ slunce, lupen, no prostě všecko. A už vidim sebe, jak lezu po čtyřech. Jdu na bobek a upadnu. Jo ta rovnováha.....

Andreya řekl(a)...

Psát jako třináctá komentář, je děs. Mám na jazyku -jedna hezčí než druhá a vidím, že bych se jen opakovala. Tak jednoduše - supeeeeer!

dib řekl(a)...

no pane jo, PARÁDA!! mně se taky nejvíc líbí zámek, kohout a západ, ale aj soubor mechů je moc krásný.. super!

Sarah řekl(a)...

Tak na první pohled mě praštila do očí krásná brána od hřbitova, auto není až tak nápadné. Ale po podrobnějším pohledu musím uznat, že nádherné jsou vlastně všechny, každá jiná a každá něčím zajímavá.

Lenka Pokorná řekl(a)...

Neuvěřitelný - co fotka to skvost... tvé fotky - jsou boží!! všechny!

Lucka73 řekl(a)...

tý jo, Barbarko - já padám doslova na pr*el!! Krásný fotky - jedna lepší jak druhá - buď jsem se dřív špatně koukala a nebo jsi se neuvěřitelně zlepšila!!!
List je parádní - jen škoda toho uřízlýho rožku, stjně jak u tý houby na stromě.
Hřbitovní brána - krása a to tajemný světlo a mraky - to snad bylo na objednávku!!!
Zámek na vratech - uff - nádhera - ta čb tomu dává "punc".
Západ slunce - náááádhernýýýýýýý - jako malovaný!!!
No a kohout -přímo učebnicovej.....

takže shrnuto podtrženo - to nebyl fotoden, ale *F*O*T*O*D*E*N*!!!!! Jsi šikulka!!!