středa 26. března 2008

26.3.2006


Dnes bylo hodně fotek, podařilo se mi i vyfotit blankytnou oblohu a z ní padající sníh. Ale v téhle velikosti by stejně nebylo nic vidět, jen já vím, co tam ty tečky znamenají.:o)))) Tenhle list jsem potkala na rohožce cestou s psychologické poradny, poprvé po roce co tam chodíme, jsem tam mohla na Petra hnát chválu, takže klepu, co klepu bušim, ať to tak zůstane.

Tohle je můj prů...., stále jsem si chtěla vyfotit poslední komunistické hřiště v Jičíně(to před naším vchodem), to co teď všude ruší, protože nevyhovuje EU, tak jsem chtěla Marušce zdokumentovat jak vypadaly hrazdy ze krerých jsme byli urvaní, že jsme je měli. Bohužel jsem to nestihla, dnes mi je vykopli, tak jsem vyfotila alespoň lak na lavičkách, ten nás pamatuje jako děti a pamatujem i to natírání, třeba v rámci povinného jarního úklidu , kde před panelák s hráběmi a pod, vyběhli celé partaje, a bylo to znát...

Jedna Valdická brána za soumraku, když se smráká a fo'ták to ještě bere...

No a tady mi Maruška pomáhala vyndávat nákup. Nejsem macecha, kaše byla uvařena, voda na koupání se točila. Ale Maruška holt chtěla asi vyzkoušet nějakou zdravější večeři....

10 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Ten list je parádní, a atmosféra dětského hřiště "po smrti" je docela husté memento- vím, znám...

Anonymní řekl(a)...

Teda já zase ujíždím na Valdické bráně....Doufám, že to v létě vyjde a podíváme se tam zase....dík, za příjemný obrázek k nostalgickému vzpomínání ;)

Michaela K. řekl(a)...

joo holt maruska se vyzna, jakapak kase, zdravou vyzivu je treba :-)

brana vypada uzasne, ja mam nocni fotky uplne hrozny, nevim jak na to :-(

Barbora řekl(a)...

Maruška je úžasná!!! :-)
My jsme taky vyrostli na komunistickym hřišti a taky sem ho chtěla vyfotit...a ono jednou přes noc zmizelo...tak nic no...

Monča řekl(a)...

haha povinný jarní úklid-to si taky pamatuju, jak celá bytovka vyběhla ven s kýblem a hadrama a košťatama :)))

Lucka73 řekl(a)...

Brána je nádherná - nejhezčejší barvy jsou, když venku ještě není tma....

Jen bych asi srovnala perspektivu - i když vím - někdo to radši nechává tak :))

Věra Turoňová řekl(a)...

Ta papcí fotka je skvělá

dib řekl(a)...

list je překrásný!!! perfektní fotka..
lakovaný dokument se mi taky líbí, a večerní brána též.

klarissa řekl(a)...

...moc pěkný....všechny

Ratu řekl(a)...

mě dostala ta lavička - fakt nabušený rébus