pátek 21. března 2008

20.3.2008 Teplota a vyléčení


Tohle byl pohled dnešního dopoledne, Maruška mela přes 39, mormálně řádí treba i když má 40, mivá teploty vyjímečně a krátce. Seděla mi na klíně a nechtěla se ode mě hnout, pořád pila, tak se mi naskýtal tento pohled (teda zrovna dopila). K tomu ty pomalované prstíčky, jak se na chvíli otřepala a chtěla dělat písy, písy....

Po obědě se stavila paní Pristandová, taková Maruščina náhradní babička za tu co už není, Petra viděla vyrůstat od malička a tak teď tak trochu babičkuje za ty zesnulé prarodiče. Přinesla Marušce župánek a nějaké dobroty, mezi mimi i čokoládového zajíce. Maruška se zrovna rozkoukala a chvíli se osamostatnila, tak jsem to tu šla troch pouklízet. Otočím se během minutky a Maruška už pucovala zajíčka i z celofánem, měl krátky život, obal jsem samozdřejně okamzitě vyš'tárala Marušce z pusiny a že se nechtěla dát..a pak ji vyfotila, no nedejte sem tenhle ksichttík...

5 komentářů:

Petra Míčková řekl(a)...

Maruška musí být zlatíčko!!!

Dadouch řekl(a)...

Maruška je prostě k zezrání :o) A je vidět, že má radost z lovu na králíčka...

Siťa (PST Designs) řekl(a)...

tak ta zajíčková je fakt k popukání :-D

Andreya řekl(a)...

To musela být ale dobrůtka!!!

dib řekl(a)...

maruška má na prstu eMko? abyste si ju poznali? :-) zajíčková je fantastická !