úterý 25. března 2008

23.3.2008 neděle velikonoční


Kytuté těsto mě vždy fascinovalo, že to živej tvor jak říkám a pokud se ovládne vznikají mňamkový věci. Strašně ráda ho dělám, akorát mi můžou u vymíchávání upadnout ruce u samýho zadku, holt moribundus Continentál. Tady je mazanec těsně pred tím, než jsem do něj pořádně zamíchala rozinky.

Petr byl tak hodnej, že mi došel do Kaflandu pro mlíko v akci, to je šílený co ty limity EU udělali s cenou mlíka, tfuj a já ho tak miluju, asi si budu muset pořídit na balkón nějakou stračenu, velkej je dost... :o))))

No vejce jsem barvila skoro v 11večer, ale barevná jsem u hoho byla stejně jako kdybych je barvila v 6 ráno :o))))

1 komentářů:

dib řekl(a)...

co to je "moribundus continentál", barbarko??
zrovna nedávno jsem přemýšlela, jak jsem dokázala celý půlrok po porodu vypít týden co týden čtyři litry domácího kravského mléka.. tehdy snadno :-) dnes už si ho zas dávám jenom do kafe..
vajíčka mělas zajímavé.. takovou techniku neznám.