pátek 14. března 2008

13.3.2008 Šikovné batole a čaj


Byla tu na kávě Maruščina teta s dětmi a mamča přišla celá zmrzlá z města, dělala jsem koblihy. Nepřezili ani 15minut po vytažení z pánve, Takže nás tu bylo. Když odešli šla jsem odnosit hrnky po kafi a taliře po koblihách. A hle jak za tu chvilku naše batolátko zmáklo práci se lžičkou, zvláště když na ní nabíralo cukr z cukřenky :o))) Potvůrka

A večer jsme načinala nový čaj ještě ze zásob z dárků k svátku, libila se mi ta barva a to štráfkování....

7 komentářů:

mk řekl(a)...

Nádhera! Možná bych při focení trochu popřemýšlela nad odlesky, ale rozhodně super. Mel

Lesana řekl(a)...

Přesně - škoda odlesků, jinak mě ta fotka dost zaujala.

Siťa (PST Designs) řekl(a)...

souhlasím s komentáři, makrofotky jsou vždy divácky vděčné, tohle je skvělý nápad, má to krásné linie, možná bych vyzkoušela tu fintu dát před blesk kus bílého papíru

Celenka řekl(a)...

Super fotka

dib řekl(a)...

fotka jako do reklamy, trošku propracovat a prodat :-)

Lenka Pokorná řekl(a)...

Liduš máš úžasný pohled na "běžné" věci kolem....

Lucka73 řekl(a)...

Tak jsem chtěla napsat něco stran odlesků - ale koukám, rad plno... Tož snad jediný - pěknej námět, pěknej úhel - povedená fotka!!!