čtvrtek 6. března 2008

5.3.2008 Ledové kytky a chleba


Tak už tady bylo jako jaro, jenže dokumentuji jak to zase vypadá, jsou to ty krásné žluté kytí pár dní zpáky, v únoru teda vypadaly fakt líp, ale nebojme se, ono už klepe na dveře a přijde v celé své parádě.A to pak budou fotečky......

K tomu ještě jedna Maruška, byli jsme v Kauflandu, přijeli jsme akorát na koupání a kaši, ale než jsem to nachystala, už si Maruška sehnala stravu. Hele jaké si na ten bochník dělá zuby :o))) Chleba a rohlíky to je momentálně pro ní střed světa, teda doufám, že až po mě :o))))

3 komentářů:

dib řekl(a)...

ty kytičky se mi moc líbí! i když jima se to asi nelíbilo vůbec..

Anonymní řekl(a)...

Kytičky a sníh, moc zajímavá kombinace...A princeznička s chlebíkem se mi moc líbí. ;-)

Lenka Pokorná řekl(a)...

Liduš máš tu moc hezký fotky, ale stejně mě vždycky dostane maruška - ona je takové sluníčko, pořád se nějak "ksichtíkuje" a moc jí to sluší!!!! Povedla se holka!!!

Kyti ve sněhu taky super - zvláštní kombinace ta žlutá letní barvička se sněhem..