středa 5. března 2008

4.3.2008 Střepy




Vařila, jsem Maruška byla hodná, hrála si sama, přerovnávala si lahve po pivě na koberec a nahoru na židli, a pak zas na koberec.. Byla jsem metr od ní, tak jsem ji nechala. Najednou rána a láhev na cucky. Hned jsem si dala pryč a střepy uklidila. Dokonale však vystihuji dnešní den, rána do třetice - zvednutý, nájem za co budeme žít nevím a to světlo snad.....

6 komentářů:

Lucka73 řekl(a)...

Mně ta fotka přijde zajímavá - teda nepoznala bych, co je n ní :o)). Jen bych vybrala jinaj rámeček. Udělala bych ořez, tak jak to máš v rámečku a přidala prostě jinej.

Ratu řekl(a)...

barbarko, je to moc výstižné...
bežímě pěsti, ať je lépe...

Petra řekl(a)...

Bar,to se sakra už musí otočit k lepšímu!!!Vem rozum do hrsti a jednej!
Fotka dobrá ale taky bych volila jiný rámek.

Andreya řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
Andreya řekl(a)...

Barko, moc moc přeju,aby se to v lepší obrátilo. A hlavně co nejdříve.

Marti - Norreen řekl(a)...

Fotka je moc pěkná a určitě vystihuje den. Držím pěsti ať se to zlepší.
O rámečku už jsem psala na diskuzi