neděle 2. března 2008

1.3.2008 Máma a Pepíček



Sama sobě se divím, proč sem to strašidlo dávám,navíc rozcuchaná z té futeře venku. Jenže byl tak hnusnej den, ze venku se nedalo fotit, i když mám jednu veselou ale trochu nedostřená. Jsem strašidlo, ale dávám to sem,protože to je jedna z mála fotek kde jsem já- A hlavně, tenhle pohled vystihuje, jak každý den se s úžasem koukám na Marušku a stále nechápu jak mě takovéhle štěstí mohlo potkat, držím ji a nepustím, moje ochranná křídla najde vždy a všude....
A ač fotek bylo pomálu dnes dávám ještě jednu. Říkám si, že žádný den venku nebude tak strašně hnusně jako dnes, takže vždy se uloví něco lepšího, tak ji dávám dnes. Aby jste viděli jak spí ptáci, žádná hlava pod křídlem... prostě placka, jen ho přikrýt peřinkou. Takhle spí od malička Náš andulák Pepík jehož nejdelší proslov byl :Pepíčku, ty jsi čí? Ty jsi ptáček papoušek. Pepiček Orvoš Jičín"

10 komentářů:

Lesana řekl(a)...

Jejej, to je hezký andulák :o) Taky jsme je mívali, když jsem byla malá, ale vlastně ani nevím, jak spali - přes noc se jim na klec hodila deka a ráno se sundala. Ale myslím, že spali ve stoje na bidýlku. Ale přiznám se, že ty rozmazané okraje na fotce mě dost ruší, nejenom u andulky ale i u té horní fotky.

klarissa řekl(a)...

...pěkné fotky...a neboj, Maruška ti jednou tvou lásku a starost vrátí...
...taky bych volila jiný rámeček...

Anonymní řekl(a)...

Attention!

Gabiks řekl(a)...

... pěkný fotky.
Ukecaná andulka je skvělá :-))

dib řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
dib řekl(a)...

jsi sympaťák aj rozcuchaná, barbarkooo..

Barbarkaaa Liduš řekl(a)...

Rámečky jsem změnila, doufám že k lepšímu

Marti - Norreen řekl(a)...

Andulák je pěknej. Ovšem mámina bezpečná náruč je prostě báječná. Z té fotky čiší láska

Ratu řekl(a)...

Mě se mooooc líbí ta první foka, je to znát, jaké jste jedan pro druhou štěstíčko:-)))

Petra řekl(a)...

Holky máte jedna druhou a to je za všechny peníze!!!Držte se!