neděle 9. března 2008

8.3.2008


Strašidlo: "postraší, ale neublíží" tuhle fotku fotila moje mamča, byla to monenka, kdy jsme fotili něco úplně jiného, proto je to takové ujeté, ale možná to má taky trošku svůj efekt. A na mě se tam dá vyjímečně taky trochu koukat, asi proto, že je tam mě jenom kousek :o))))

Tohle je monentka, kdybych neměla jen skříťu ale lepší dělo s rychlejší závěrkou tak bych měla zaostřenou labuť s nataženým krkem a rozpjatýma křídlama. Jenže mě to foták vzal, před a potom, mezi snímek jsem nestihla a i tohle je mázlý, ale mě se to docela líbí. Trochu je z té rozřepanosti cítit ta hebkost těch načechraných peříček....

3 komentářů:

Lucka73 řekl(a)...

za a) nešil - jsi sympatická osůbka!!!!

a za b) labuť vypadá docela "akčne"!!

dib řekl(a)...

labuť vypadá dobře, je krásná.. já bych ju určitě nedala, jak je na břehu, zdrhám..

Celenka řekl(a)...

Ta labuť je úžasná. Je to tak fantastický stvoření, který si tak majestátně plave po vodě, ale který taky umí pěkně syčet a od kterýho bych křídlem rozhodně nechtěla dostat nafackováno.