úterý 19. května 2009

19.5.2009 Chaplin

Dopoledne pršelo a já ještě bojovala s vybalovanýma úklidem, Maruška byla zlatá, sama chtěla zůstat v peřinách a dívala se na pohádky. Po obědě jsem ji uspala a dohnala nejnutnější, měla jsme toho taky plný kecky, tak jsme se šla natáhnout, večer pak aspoň padám že židle o moc dýl. Maruška se vzbudila a zalezla ke mně na gauč pod peřinu a tam spala dál. jelikož jsem ho nerozkládala, tak jsme byli jak sardinky: o))) Vstávala ve črvrt na 4, akorát dorazil Jindra domů , tak jsem vyrazili. Tahle je z venření, hlavička je sice mázlá, tak jsem dělala, co se dalo, ale ta momentka řádění s klackem ala Chaplin to trošku vyrovnává.


Pak jsme ještě pobyli na hřišti. Já aspoň při hře Marušky obeslala SMSkový zdravice a dozvěděla jsem se z odpovědí, že ve čtvrtek dorazí ma otočku Janička, teta Helena a strejda Zoli. Hip hip hurááááá. Já se tak moc těším.



Při ježdění Marušky na klouzajdě, jsem u ní trénovala ruční ostření :o))))

2 komentářů:

photoJanna řekl(a)...

Tedy Lidu,obdivuji tvé focení a hlavně psaní.V tomhle jsem opravdu "nezmar" samozřejmě myšleno v dobrém slova smyslu. ;o)

Dadouch řekl(a)...

Ta první je úžasná ;o) a ta tráva se Ti také moc povedla ....