čtvrtek 28. května 2009

28.5.2009 Balení

Dopoledne bylo fakt divný, tichý, bez práče a bez bez smíchu.. Bez Marušky. Odvezla jsme ji k babičkám a šla balit, vím jak to vypadalo posledně, já dělala hromádky a Maruška mi je roznášela po celém bytě. Jelikož se pidi, nebylo kam šlápnout- Balení bez Marušky bylo xx krát rychlejší a já stihla i velkej úklid a žehlení. Maruška obědvala a s spala u našich neb hned po poledni jsem jela do Moravčic si nechat udělat 12w zásuvku do auta, neb jsem neměla z čeho napájet navigaci. Byla v plánu už dlouho, ta zásuvka, teď to hořelo a čas na mě měl, tak se v tom vrtal skoro do 3h. Kompletní postup od odstranění rzi až po zapojení byl v zimě a deštíčku, jež začal padat. Marušce by se tam líbilo , ale bylo to v hodině kdy spí a v takový zimě, to byl dobrej nápad jí nechat tam i když by se jí libily kočičky co vyrostly, bylo by to v tý zimě a nevyspání dlouhý. Tak jsem přijela po třetí hodině a vlítla do banky mamča tam potřebovala něco zařídit a už odfrčeli do Ohavče. Pak jsme počkali až přejde slejvák a přeběhli do auta.


Maruška poprvé používala deštník tak byla nadšená, a lítala tak, že se mi povedla jakš takš jen tahle jedna. Tak nějak už to řikám dlouho,ale asi to budu muset praktikovat… neříkat Marušce , že jdeme k Jindrovi. Potřebovala Jsem jen jednu tašku hodit domů a druhou si vzít. Maruška na mý plány, který jí vždycky říkám, neb se sama ptá kam jdem, na což mi pravidelně odpoví „aháááá“ začala skandovat „domů nechci šikala,ke stejdoj dem“ Pak si teda vzpomněla , že chce čurat do nového nočníku. Kryštůfek ho už nepotřebuje, tak nám ho dali, za ten náš rozšlápnutej. Nepotřebujem ho denně, ale tak abychom ho memuseli pořád prevážet mezi domovem a Ohavčem, neb nočník co teď máme je ještě po nás,ono je fuk, jak je starej, podstatný je , to ušetrení převážení.. a Maruška do něj chtěla čurat hned a teď tak se mi ji povedlo odštouchat domů , posadit na nočník a vyměnit tašky. Jasně že pak honem pospíchala za Ťapulínkou. Tam jsme pobyli po zbytek dne. Ty dvě holky zas málem zbořily barák, jsou spolu prostě úžasný.



3 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

ahoj holky nádherné povídání i fotečky---jinak můj blok otevřen

Sonya Scrap řekl(a)...

Já to u tebe miluju, hlavně povídání o Marušce, je vidět jak moc ji miluješ!!!

Dadouch řekl(a)...

Deštník u nás má také velký úspěch ;o)