úterý 26. května 2009

26.5.2009 "dvě kafe"

Jestli chcete vědět proč se Maruška kření tak si klikem zvětšete fotku na malý to zaniká...

Tak tu sedím a nic se mi nechce , je akorát půlnoc a já mám tolik restů a neudělala jsem nic. jsem trochu neštastná, páč se mi vrací můj hnusnej kašel a o víkendu máme jen na srazík a pod stan a má být zimáááá, bojím se, že si tam ty plíce dorazím :O((( Tak tu sedím a čtu si ve svých skoro 300 básničkách. Čtu v nich zakuklený přiběhy ty skutečný i smyšlený, jak jsem si snila v řádcích touhy, vzpomínky, snění … je to jak návrat časem. Hledám tu, jež vím že končila větou .. „ a ráno v němž dvě kafe zavoní“ text už nevím, bylo jich hodně podobných, samota byla potvora a cpala mi věty do tužek, ale čtu si jen tak úryvky a zjišťuji, že se snění stává realitou. Ty dvě ranní vonící kafe mi připomněli ty krásný s Jindrou. Sice jim chybí rozlepování očí a tak, a koná se až když se vzbudí a obstará Maruška a zakuká ICQ, ale hlavní je, že jsou.. v jakoukoliv denní hodinu, že jsou tak fajn.. Maruška opět řádila s Kapinkou, v jednu chvíli byla Ťapi u pod peřinou a Maruška na ní ,ležela, koukal jí jen ocásek a čumák . A boj o sušenku, kdy Ťapi seděla před Maruškou a vrtěla ocáskem a Maruška s pusinkou napůl zacpanou citronovou sušenkou huhňala „nech mě být, moje sušenka“ Prostě nuda není….Na cestě domů Maruška utrhla dvě pampelišky a pozor, otázka Maruščiných priorit… jednu dala „pro stejdu“ a druhá „to je moje kytička“ a já jsem ráda :o)))



Původní jsem nenašla tak napsána nová..

Pro koho je psát nemusím.... :o))

Je jedna z těch co v nich nejsou sny,jen realita,děkuju




Už vím..

Srdce popraskaný

jak zem,

když týdny neprší

Chyběla mu

… láska

Jen zlo a strach

zarývaly krystalky soli

do už tak bolavých ran

kdesi u dna

našla jsem poslední kapku

na čtvrtém lístku jetele…

a anděl půjčil mi křídla

a boj do poslední kapky krve

vyčerpal a dal mi nadechnout…

Čas osušil slaný kapky

a já už vím..

že andělé jsou a nejsou

jen kdesi v nás

pomůžou sebrat sílu k rozletu

a pak se objeví

jeden…

bez křídel

a v každý ruce

jedno voňavý kafe…..


Jičín 27.5.2009 1:11h Barbarka Liduš



Třetí den se mi povedlo jí uspat v postýlce, že bychom ze zbavili posledního zlozvyku :o))) Pak jsme šli přes město, do lékárny, Marušce koupit pláštěnku kvůli výhledu počasí na víkend a pro po skoro dvou měsících opravenou nabíječku. Když jsem přišli babička spravovala rifle. Dali jsme kafčo. A pak jsem mamče pomáhala seč to šlo, ten bordel po oknech je nekonečnej.


No a pak po večerníčku domů….


Stavili jsme se v Kaufu, jen tak tradičně prolízt koutky co by se dalo strčit do hrnce. maruška zase chtěla vysadit na koníka. S šátkem, který si nechtěla nechat narovnat vypadala jak Inčučuna :o)))) Pak doma vykoupat a spát, teda dnes s divadýlkem. Maruška vylezla sama, vzala si utěrku, tu si chodila namáčet a myla koníka Toníka. Tak máme v koupelně trochu vlhko, ale umytý hopsalo. :o))))))))



4 komentářů:

dobrotova řekl(a)...

Ta zašívací se ti opravdu moc povedla.

Jill řekl(a)...

tak Maruška s Ťapulínou v posteli mě dostala, jak si holky rozuměj
Zašívací fotka je dokonalá!

Jeje řekl(a)...

No ta zasivaci je naprosty skvostik! :)

Dadouch řekl(a)...

Teeeda, ty ruce jsou dokonalý ;o) A Maruška s Ťapinkou nemá chybu, jsou holky kouzelný ;o)