úterý 5. května 2009

4.5.2009 Smutky i štěstí.. to je život

Dnes jedna nouzovka, ze dne jsem měla prd. Dopoledne jsem odvezla Marušku k babičkám a šla čekat k zubařovi, kam jsem byla objednaná 2 měsíce. Měli zpoždění, vzali mě 2hodiny po hodině na kterou jsem byla objednaná. Nedostatek mlíka a toho co jsme měla jíst , ale díky Petrovi nemohla se podepsal na mých zubech , mám 4 kazy a měl mě v plánu trhat moudrák. Po 2hodinách čekání jsme v ordinaci strávila asi 3 minuty, plácnul mě přes zub , o jehož půlku jsem diky němu taky přišla , neb jsem ho měla asi 3 měsice otevřeném až mi prasknul protatimní plombu s tím že když to dá pokoj, ze mi ho příště domodeluje . takže jsem čekala 2 měsíce, 2 hodiny v čekárně abych tam strávila 3 minuty a moudrák co tak posledně hořel je na místě a zub spravenej ani jeden.Cestou od zubaře jsme se stavila na poště pro přeplatek 90kč, tak jsme v balíku :o))) Došla jsem akorát když obědvali, já stejnak nemohla, ta věc na zubu nechutně lepila. Uspala jsem Marušku a měla co dělat abych neodpadla dřív jak ona. začaly mě brát tak brutální křeče do žaludku a nevím z čeho. Usnula jsme okamžitě po Marušce a jelikož jsem byla naštěstí díky zdržení u zubaře u našich zotavovala jsme se do 4h,spala jsem jak špalek. Nějak se nám to vrátilo oboum jen Maruška a ťapinka už jsou v plný síle. Maruška byla s dědou u rybníka a s babičkou před panelákem velebily záhon. Já se zmohla odpoledne jen na to kafčo a nanošení nazasených kytek na balkon. Snad už se konečně dám do kupy. Volala tetička z Bělé, jak je na tom strejček špatně, bylo mě s toho strašně smutno, mám zatnutý pěsti ať tu s náma ještě je….Ovšem pres všechny smutky jsem se večer rozbrečela štěstím, nesmím to ještě nikomu říct, ale jsem doopravdy štastná. Teď držím pěsti, aby šlo všechno dál podle plánu.



1 komentářů:

Katka s Nancy řekl(a)...

Krasna fotka! Zubare taky nemusim,... a hlave preji, at vse vyjde podle "planu". Urcite vse vyjde,... zaslouzis si to uz taky po tom vsem