sobota 10. dubna 2010

10.4.2010 Kámošky na rybách






Já vím že na těhlech je mega věcí co tam nemá bejt ,a le jestihla jsme přestelovat, sluníčko zalejzalo a vylejzalo a ten výraz prostě nevrátím .. prostě naše holky :o))))


Maruška vyspávala až do půl 9 normálně jsme ji ještě budila. Ale to už vyskočila jako pérko :o) hned jsem se lekla, měl jsme vézt mamču do Ohavče, nakonec už tam byli a mě se ulevilo, že jsme to nepropásla, my jsme teda nebyly domluvené na žádné hodině.. Měla jsme skluz,ale mělo to jedno pozitivum, jednou jsem se parádně vyspala :o))) Měla jsme v plánu dát do kupy kuchyň ,ale přišla jsem na to, že to s vařením skloubit nejde. Možná jinde, ale v týhle kuchyňce jako dlaň ne. Tak jsme uvařili a dali si malého dáchánka. Potom jsme jeli na ryby, sice je třeba stehovat, ale Maruška nemůže být celý sen doma. Po cestě nám začalo lejt, počkali jsme v autě a dočkali se. Maruška nadšená , sice jen 5 čudel ale měla co pouštět , když už se začaly ryby zvětšovat, tak nás přepadl liják. Je vidět maniak, páč ě bylo líto , že nemám svůj obr deštník. Ťapina schovaná pod rybářskou židlí , Marušce nádherně kapalo z nosíku . Jindra jel k taťkovi na hokej a my se převlíkli do suchého a jeli pro mamču s babičkou do Ohavče. Přijeli jsme v podvečer. Já stihla uvařit večeři (rejžovou kaši s jahodami čersvými, ať žijou akce :o)) ) vyptat, vyžehlit včerejší, umýt nádobí, vydrbat koupelnu a setřít a byl večer…. Takže jsme neodstěhovali nic, ale den byl děsně fajn.

0 komentářů: