čtvrtek 15. dubna 2010

15.4.2010 Městem

Dnes Maruška dostala nádhernej dárek od Mikulienky , byla z něho totálně nadšená,ale musím nahonit jiný podmínky k focení. Tyhle podmínky rozlitané dítko v členité domáctnosti jsou o ničem, Dodám dodám :o))))

Dnes jsem se vydaly s Maruškou do města , dovyřídit nějaké papíry. Byl to obr krok, ale kalkulačka ukazovala svý a tak jsem teď něco prodělala , abychom se měli v budoucnu aspoň o chlup líp. Maruška chtěla na koloběžce. No stihla jsem jen pár fotek jak ňuchá k tulipánům. Pak už jsem šla totálně naložená. Maruška mi k tomu v půlce Husovky přidala i koloběžku, páč dostala vykručenou půlku housky.Ne že bych ji nechtěla dát housku,ale bylo těstě před obědem. Povolila jsem s tím , že slíbila, že sní oběd. Zapisuju to kvůli milované větě, Maruška komolí máloco a tak si užívám, když něco. Ona říká jestli si může vzít „půlek“ :o)))) Zvládli jsme i pár super výhodných nákupů.

Mamča mi dnes vyprávěla jak Maruška sama včera odpoledne vykládla medvídkovi jak si povídá se hračkami. Že toho zlobivýho tátu pošle pryč, že to nemá ráda. Začala sama od sebe, poprvý si na vlastního tátu sama vzpoměla takhle doma bez podnětu. Jinak o něm nemluví vůbec. Vzpoměla si,ale takhle. Ta dětská dušička prostě ví svoje a to zlo pamatuje nebo cítí.

Maruška před poledním spaním četla dědovi pohádku o krtečkovi a potopě. On už ležel, ona u něho seděla na židli a vyprávěla mu z knížky. No bylo to úžasný. :o))))



1 komentářů:

Andrea řekl(a)...

maruška je chytrá holka, ta naše taky mluví jak kniha už:-)