sobota 17. dubna 2010

17.4.2010 Opět rybí relax




Srdcovka zkažená Ťapinou ..
Tady jí zrovna nafackoval ocasem :o))))))



Včerejšek byl nějak náročnej , dopoledne jsem stihla uvařit. Pak malý spánek a šup na ryby. Venku nádherně ač musíme stěhovat. Maruška musí ven. Dnes poprvé tahala sama podběrákem co šlo. Je na kraji mělko. Byl nadšená. Fotky který by vyšly, se mi někde připlet kus Ťapiny, kdyby aspoň celá. Tak mě některý kousky dost mrzej, mohly vyjít , snad příště . Sluníčko pralo jak o život. Začíná čas přepalů :O((((( no spousta akčních fotek, nakečupovala jsem to aspoň na Rajče SEM skore 5 kaprů pod míru a 3 čudly . Tak si Maruška aspoň zapouštěla. Jindra šel večer na hokej a my jsme vygruntovali, než jsme dala do kupy prádlo, páč Maruška byla na hození do pračky celá, tak byl večer.

3 komentářů:

Katka s Nancy řekl(a)...

Na mem blogu mas oceneni :-)

Andrea řekl(a)...

Máš u mě cenu, Liduš:-) a kapři krásní

Hanka řekl(a)...

Tedy, vy jste rybáři! :o) moc se mi líbí atmosféra fotek, sálá z nich pohoda.