úterý 20. dubna 2010

20.4.2010 Slečna má za racha


Dnes nouzovky z podvečerního šera

Dnes má Maruška u mě megaprůšvih. Z jejího neposlouchání mi vznikla opravdu nemilá nehoda. Ač jsem jí moc prosila ať poslechne tak byla hluchá a utíkala mi a já nestihla něco vážně důležitého :O( Takže má dnes za racha. Ani pohádky večer nebudeme číst. Já stihla tak akorát poplatit účty, když dvacetkrát kontroluju abych se nepřeklepla v čísle tak mi to holt trvá. Dali jsme vylepšenou kávu –díky Andreo :o) Udělala jsme večeři a domů jsme jeli dřív. Ještě jsme poběhali venku ale Maruška byla tak neposlušná, že jsem si nasměrovala domů, nebo bych ji už musela zlískat zadek. Ta měla den D. Říkám si že to musím zkousnout, někdy se v ní projevuje táta. Prostě musí to udělat po svým i když je to totálně blbě a je naprosto paličatá a dokáže být až zlá. Ale většinu času je naštěstí po mě…



1 komentářů:

Andrea řekl(a)...

no dítě je vždycky mix..třeba si yvbere z táty to lepší:-)