středa 28. dubna 2010

28.4.2010 pohádka pro dědu


Ráno jsem Marušce četla z koupeného Pusíka. Viděla hojen vstala akorát otevřela oči a hlásila „maminko , děkuju moc za Pusíka“ Ještě ráno jsem jí z něj četla, mamče bylo špatně , tak aby si ještě odpočala. Usínala jsme u toho a kdyby mě někdo viděl tak by si myslel, že mám v sobe flašku slivovice, usínala jsme v půlce slov :o)))) Pak na chvilku dáchnout ,než se vstávající nasnídají a pak na kafčo a užití s Jindrou. K větším akcím se po noční fakt nedohrabu :O( Pak jsme jeli dom a zajeli na nákup, nouzovka před Penny. Mamča bylo spatně a Maruška byla táák hodná. Mamča spala už v ložnici a my tam chodíme taky na polední spaní. Marušce jsme to vysvětlila, že je babičce špatně, že ji musíme nechat odpočinout. A ona oproti tradičního řádění při usínání, zalehla, přitulila se a usnula, takže jí ani nevzbudila. Zlatíčko fakt…v podvečer jsme ještě pořádili. A já zas mažu do práce.

Fotka, dokumentačka, nouzovka, takhle čte Maruška dědovi pohádky :o)))

0 komentářů: