neděle 24. února 2008

23.2.2008 Návštěva a jarní sluníčko


Zase dvě noooo. Přijela návštěva z daleka předaleka 222km na kafíčko, né jen tak, to by se nevyplatilo, ale pri cestě se stavili, moooc nás potěšili, fotit se nechtěli, ale já jsem neustupná normálně, natož od tě doby co jedu v projektu 365. A hlavně, milovaný lidi tuplem dokumentuju...
No a ta druhá asi 15 krát jsem ji otevřela, zavřela...... zda ji sem dát, nakonec si říkám že jo. Mě na ní prostě fascinuje ten rozkošně pokrčenej nos, drobky od svačinky v kočárku, barva od sluníčka, pusinka červená od zimy.....asi mě fascinuje celá Maruška..:o))))

4 komentářů:

Lucka73 řekl(a)...

Mně se Maruščina portrétovka líbí moc - to sluníčko je nádherný!! No a drobky a to všechno okolo - to přeci k dětem patří!!!

dib řekl(a)...

to je nádherná portrétovka!! krásná, čistá, jemná a maruškovská :-) fakt parádní!

Petra řekl(a)...

škoda toho záření na té fotce s židlí!Ta se mi moc líbí!No a Maruščin portrét je taky povedený!

Ratu řekl(a)...

Jé, hezounké, jako by ji sluníčko polechtalo na nose:-)