pátek 29. února 2008

29.2.2008 Pára


Tak dnes je ten význačný den, kvůli kterému by se letošní projekt mohl jmenovat 366. 29.února bude zas za 4 roky. Jelikož sem dopňuji skluz házím sem zrovna dnešní fotku. Myslím že lepší dnes nebude, alespoň je doopravdy jiná. Díky ní jsem zjistila, že díky projektu 365 se ze mě stává úchylák. Dřív bych si řekla, zajímavé, to je na fotku, ale cestou k výřivce na plavání...na ruce ručníky, Marušku držet za jednu ruku, aby zatím neskočila do dětského bazénku, třetí rukou jsem tahala foťák. Tyhle lidičky seděli v páře, Maruška tam na ně nakukovala. Se moc nasmáli, když tam Maruška strčila škvírou ve dveřích svou věčně vyřechtanou batolecí hlavu. To jsem nestihla, ale tuhle siluetu rýsující se skrz dveře ano....

7 komentářů:

Siťa (PST Designs) řekl(a)...

pěkná fotka. já mám do plavání i do sauny zákaz tahat fotáky, už se nám tak jeden odvařil - celý vevnitř zreznul, v opravně takovým přístrojům říkají Plaváčci

Iva Veselá řekl(a)...

super fotka, jen já bych asi neměla odvahu fotit

Ratu řekl(a)...

Teda, to je parádní:-)supéééééér
ale měle bych strach, že mě někdo zbije, že ho šmíruju:-)

... a teda, to mi ani Síťo neříkej, že se něco takového může stát:-(
já teda dost často nosím foťák do bazénu, nebo do deště, třeba zrovna dnes:-(nestraš, no nic, dobré je to vědět, dám si raději bacha

Lesana řekl(a)...

Zajímavá fotka... a ví ta slečna, že je vystavená na netu? :oD

klarissa řekl(a)...

...fakt zajímavý, ale taky bych si to nelajzla...

KH řekl(a)...

moc krásná fotka, originální, povedená. a ty fotící podmínky...znám :-)

Marti - Norreen řekl(a)...

moc pěkná fotka, hlavně zajímavá