pátek 1. ledna 2010

1.1.2010 přání...

Ač byl silvestr bezalkoholový nějak jsme se nemohli zmoct. Jindra to měl po hraní a já po džusu či co.. Ani odpolední kafčo u našich nevyšlo…Chtěli jsme tam zajít aby se Jindra dospal, jenže když Maruška vstala a chtěli jsme jít tak pršelo. Silvestr náhradní dopadl tak že Jindra odpadl únavou po půlnoci a já dobrovolně s ním :o))))


Když večer přestalo, byli jsme vypustít balon štěstí … takhle dopadl a mě z toho bylo dlouho smutno.. Vím že je to JEN papír, vím že je to JEN pověra ,a le přišlo mi to jako hezkej rituál…společně na něj napsat svoje přání a spolu je poslat do nebe… Jindra tam nenapsal nic, já všechno nedůležitější , Maruška chtěla balon.. si tenhle zamilovala. A Tak mě to přišlo takový smutný.. no. Kdyby to platilo, Jindra nepřijde o nic, já o všechno a Maruška je o balon……

Ještě že jsou jiné důvěryhodnější faktory, ale mrzí mě to. Maruška se těšila že poletí a chtěla taky poslat do nebíčka. Misto toho byl vzadu na hřišti, kde jsme ho vypouštěli obr řev, že ji Ťapina utíká a podobně. Přitom zrovna stála na místě a za daných podmínek to dopadlo takhle…

Musíme věřit jiným faktorům… a přání nám snad bude plnit život…

1 komentářů:

Andrea řekl(a)...

V balónu to není...je to ve vás..máš srdce plný lásky, je to z každýh slova znát...bykl by blázen chlap, který by to zahodil..vůbec se o vás nebojím.