čtvrtek 21. ledna 2010

21.1.2010 Když mrzne všechno....

Ráno jsme s Maruškou skládali Betlém, rozloučila se s Ježíškem a strčili jsme ho do krabičky. Mám postavičkxy z betléma v krabici po bomboniéře léta staré, taková ta žluto fialová hodně vytvrzená, možná si ji někdo vybaví. Vím že ji nezacvaknu, ale svážu ji lehce provázkem a strčím do pytlíka, však s ní nikdo zas rok nebude hejbat. Babičce se krabička nelíbila, že je malá, že se tam betlém nevejde, slyšela jsem to snad 5 krát a5 krát jsem odpověděla, že vejde, už ho do té krabičky dávám 22let co ho mám. A teď už vím, že jednou budu ráda, kdyby mě to říkala 50jrát, že je ta krabička malá…. Můj poklad po dědovi šel zas na rok spát. My pak s Maruškou šli vykutat auto, oblevou mám sněhová čepice udělala přes auto ledové rampouchy a krustu a tak jsem škrábala přes půl hodiny než bylo vidět na cestu aspoň , dnes to bylo na dláto, škrabka to odnesla.

Stavili jsme se v bytě, chtěli vědět stav vody, už ho 14 dní měla u sebe napsaný sousedka, když se to vypisovalo, jen ten můj na bytáku pořád nebyl…Pak jsme šli Jindrovi, Dalo nám to jen na hodinku. Marušce pár pohádek a já jsem ponetila. Zapoměla jsem tam v pondělí složená křesla, a Maruška se tam natáhla a nadšeně volala , že jí to strejda připravil, že tam bude spinkat :o(((( Bobek neví že ještě bez strejdy. Pak jsme frčeli domů, auto jsme zase museli škrábat, okna zamrzají zevnitř rychleji jak zvenčí,jak je tam vlhko od sněhu.

Když jsem Marušku uspala ,.volal Jindra. Maruška hned jak se dozvěděla, že je to on tak začala brečet a chtěla s ním mluvit. Bobek můj malej stýská se jí. Jindra bojuje s nějakým velkým nachlazením a v sobotu večer musí být fit , co to jen půjde. Tak se neuvidíme ani o víkendu. A mě v práci chytla první depka, ne z práce, ale z představy, že se ještě několik dní neuvidíme, z toho jak se trápí Maruška, protože se jí stýská taky. Nohy bolej z křečí, venku mínus 15, dnes jsem domů sotva došla. Ještě že slzy nepřimrzaj, to bych měla pod očima rampuchy.

Večer byl už doma taťka, pustili ho dnes z nemocnice. Hurá aspoň něco. Prý přestane pít úplně, má nás rád a chce tu s námi ještě být…

1 komentářů:

Andrea řekl(a)...

Liduš, vydrž:-((((myslím na tebe...