úterý 12. ledna 2010

12.1.2010 Den kdy se narodila Tetezka :o)))














Už přestalo sněžit, všude leží hory sněhu a mrzne až prašti. Ráno jsem se zastavila u kolejí když jel vlak a nemohla se ani rozejít jak mě tam ztuhly nohy :o)))) Natáhla jsem se na chvilku na gauč, aby mě nohy přestaly bolet z největšího. Hned se ke mně nasáčkovala Maruška jež právě vstala. Pak jsem počkala až se nasnídá a pak ji posadila na sáňky a jeli jsme k Jindrovi. Sice člověk sotva leze, ale kvůli střídání směn se příštích 14 dní skoro neuvidíme, tak mě to nedá, přiznávám, že jsem závislák…obě. Dali jsme si kafčo, holky si pořádily a vydali se domů. Po cestě jsme koupili karton mlíka. Naložila jsme ho Marušce na sáňky.. jak ona občas říká „moje sáňka“ a jeli k našim. Maruška celou cestu hlídala mlíko jak ostříž. Do posledního kopečka mě pomohl táhnout Jindra, ač to bylo za jeho domovem , protože já už jsem nemohla a na sáňkách bylo 30kilo. Jindy běžně zvladatelných. Kousek od paneláku jsou takové 2 stromy, kde se slétají kosáci, mají takové veliké bobule plné semen. Maruška je tam nadšeně proháněla. A já si zafotila, z čehož vyplívá že do komatu mi ještě kus chyběl, protože touha byla silnější.Maruška si vzala „kámen“ Byla to hrouda ze sněhu, opravdu veliká a ona si nedala vymluvit že to není kámen. A tou hroudou uspávala ty díry v mantinelech sněhu , tam kde byly proražené kvůli chození. Asi si myslela, aby jí kosáci do zítra neutekli. Jen tam byly díry dvě a ona měla „kámen“ jen jeden tak ho pořád přenášela a nevěděla kam ho dát spíš. Slupli jsme oběd a já šla spát. Budila jsem se nervama co se z Bárou, neboť už před 24hodinami psala že je na sále a pořád nic. Přitom sms přišla v půl 4 a já ji neslyšela, sice jsem na telefony nakukovala , ale neviděla ji. Prostě to je tak, když člověk po 24hodinách bdění upadne do spánku no. Tak jsem až v osm večer četla, že se ji narodila Terezka a má 3520g a 51cm. Ať máš krásnej a dlouhej život plnej zdravíčka kočičko.

A večer šup do práce, to se to špatně odchází když mi Maruška visí na krku a povídá mi „maminko pojď se mnou spinkat“

1 komentářů:

Andrea řekl(a)...

Terezce zdravíčko atobě nohy co nebolí. ty fotky jsou fakt krásný..pořád ti to píšu, alr pořád to tak cítím:-)