pátek 29. ledna 2010

29.1.2010 Pidi výlet na kafčo



Po práci jsem naložila Marušku na sáňky a jeli jsme do města vybrat do bankomatu na příští měsíc ať nemusím letět v pondělí, pro pečivo a s dotazem k foťákovi. Po čerstvém sněhu to po chodníkách zase jelo luxusně. Poté jsem se prala se signálem u našich s jednou nutnou platbou. Nenávidím Ufona, zabralo mi to půl hodiny, doma tak 5 minut. Pak jsme vyhrabali auto a jeli do Kbelnici ke spolupracovnici Ivě, postavili si tam za tu dobu co jsem nebyla v práci domeček, Darovala mi vyřazenej monitor, aspoň si u našich polepším, mám tam 13ctku s divokýma barvami a obraz se kolikrát klepe, že na něj neví vidět. K baráku cesta nevyhrnutá tak jsem to vyřešila oboustranně výhodně. Vzala jsem sáňky, tam se vezla Maruška, nazpátek monitor a po silnici pak už obě. Jen Maruška pořád sháněla Rumcajse… kdež jsem volala Ivě, že jsem nechala auto před Rumcajsem (motorest) , tak se sháněla Maruška kde je Rumcajs :o))) Domů jsme dorazili dost pozdě. Jindra přišel hned po práci a dali jsme si konečně noční kávičku. Mě se táák stýskalo.

1 komentářů:

Andrea řekl(a)...

U rumcajse si můj táta dával sedminásobnou polívku..atk halvně že ses dočkala.