čtvrtek 6. května 2010

6.5.2010 Píšu že se mi stýská



fotím....
Je po dešti










Zrovna dnes když máme tolik obchůzek si slečna vyspává. Vstávala v 8.40 ale musím říct, že jsme se fakt vyspala do růžova i já. Plán byl dojet si pro štempl k mudře na papír doškolky a odnést ho tam.Ale plány se změnily, mamča potřebovala v Ohavči zalít pařník aby nezaschla sadba. Rozpršelo se, zajeli jsme pro benzín, štempl Maruška v krámku vedle by za Tetezku nechala celou moji vejplatu. Sobě nechtěla nic,ale Terezce by skoupila celej krám, bobek malej, kéž by se dočkala…. a pak do Ohavče. Maruška nadšená že vidí kocourka , ani nechtěla domů,. Že tam bude chudák sám . Kocour chudák v zimě chytil pěknou ránu. Musel mít stržený kus kůže na hlavě, v kožíšku je znán posun kůže. Pokočkovsky se z toho vylízal sám . Byla taková průtrž, že kdyby držely okna pařníku, tak je otevřu, na 15 minut si půjdu pofotit a pak zavřu a bude řádně zalito. Jenže to nešlo, tak jsme zalili konví ajá si šla pod deštníkem pofotit mokrý kytky … maniak no. Když jsem byla na skalce, Maruška zmizela. Byla v chodbě i s kocourem a telefonem a volala Jindrovi že u něj bude zítra spinkat, a že má tady kocourka, atd (číslo vytočit neuměla) … zlatíčko. Domů jsem dorazili rádně promočený až jsme deštníky měli. Maruška zase psala Jindrovi. Vele si pastelku a papír a prý napíšu strejdovi a pak čmadliká a povídá že píše že se jí stýská, takhle psala i ráno, z rána je fotka, to si ještě vzala sluneční brýle, co jsem jí koupila minulou sobotu aby měla na léto. Když jsem šla do práce nakrknul mě kosák, Koupal se v hluboký kaluži a dlouho a já už neměla čas ani foťák.

A pro pooo, Maruška dostala od tety Jiřiny telefonek s bombonky , ale má cvakátko a funguje jako,, vokno. Prostě jak jsme do toho koukali proti světlu a byli tam třeba pohádky. Maruška tam má zvířátka a teď nás pořád fotí. Pořád nás aranžuje s medvídkem a táák a hlásí, usmívej se a cvaká…. Po kom to asi to dítě má? :o))))) Já ji teda moc často usmívej se neříkám, protože ten ksicht potom je nepoužitelnej, to je fakt křen. Mobilem si jí fotil táta. No musí ho vyzkoušet, když má novej že ….

0 komentářů: