neděle 9. května 2010

9.5.2010 Den matek

Neděle, jak jinak než plavání. Po 4hodkách spánku jsme teda moc svižně nevstávala, Marušku jsme musela budit,ale kvůli lenosti teda tyhle fajn kurzy propadnout nenechám. Do oběda jsme relaxovali a já začala vybírat fotky, rozsekla jsme co dám taťkovi k 60tinám. Na běžné narozeniny nějakou maličkost vždycky vymyslím, ale ke kulatinám by se mělo dostávat něco, co zůstane a člověk si vzpomene, že to dostal k nim. Jenže ač mívám dobré nápady a vždy se trefím, ale můj taťka je fakt oříšek. Bolavá záda mu vzala jediné koníčky, kulturistiku a zahradu. Zůstali jen kamarádi a pivo, začátek roku přinesl signál a vše se zlomilo, snad navždycky k lepšímu, takže už nepije, skoro nejí, nečte, koníčky nemá., za každý kus oblečení nadává , že toho má moc, ač má pár kusů. Jediné co je jeho opravdovou náplní života je Maruška. Tak jsem celé odpoledne vyráběla fotoknihu z něch nej nej fotek od Maruščina narození doteď , No řeknu vám, výběr byl strašně těžký, z těch tisíců fotek co mám. Snad to bude dobrá volba. Něco co má rád, co mu zůstane a krásně se nad ní bude vzpomínat. Maruška byla zlatá, vydžela si sama hrát, řekla jsme jí, že si to po neděli vynahradíme. Byla dvakrát s Jindrou venku, pro rohlíky a na hřbitově. O tom, že by zůstala se mnou nechtěla ani slyšet. Z krámu mi přinesli nádhernou bomboniéru jako knihu. K svátku maminek. Maruška mi ji předala a hned hlásila, že ji musíme ochutnat, že tam jsou dobroty :o)))) Jindra si ji pak prohlížel a konstatoval „to maj krásně udělaný“ Maruška si ji pak pořád chtěla prohlížet, převracela ji ze strany na stranu a nejvíc prohlížela vnitřek, pořád opakovala jako Jindra „to to mají krásně udělaný“ opička a já musela být pořád ve střehu, bo by byla schopná zpucovat celou bonboniéru :o)))) Jindra v podvečer frčel do práce a já nahrávala fotoknihu na server. Krát mě padnul program, když už to počtvrtý konečně drželo, tak mě Maruška restartovala celý počítač. Ale nutně jsem to musela nahrát, protože narozeniny se slaví za týden a ručním odevzdáním bych ztatila aspoň 2 dny. Marušku jsem vykoupala, navlíkla na jí pižamo a přetáhla tepláky. Na server to najelo v půl 11. Spící Marušku jsem donesla k autu. Položila jsem ji, jen když jsme zamykala,ona se vzbudila. Pak chtěla vzít, byla rozespalá,ale proč to píšu.. u auta se mě pak ptala „proč seš mě nesla“ říkám jí „protože jsi chtěla“ a Maruška „vááážně“ :o))))) v autě vytuhla. U našich jsem ji nesla až ke dveřím, byla napůl vzhůru, padal májový noční deštíček a Maruška se pořád hihňala, že na ni prší :o))))) U dveří se probrala a vlítla na dědu se uvítat. Stáhla jsme ji teplákovku z pižama a v 11 zase spala jako dřevo. Měla z toho přesunu kůlnu , nakonec z toho mého pozdního řešení dárku bylo príma dobrodrůžo.


a ke dni matek jsem byla oceněna poprvé a bylo to krásný

0 komentářů: