středa 29. září 2010

29.9.2010 ouřady na dálku


Ráno jsme Marušku odhlásila ze školky a na byťáku oznámila termín odevzdání bytu. Tam mi řekli že pobočka RWE už v Jičíně není. Tak jsem na netu našla telefon a volala, jak to mám udělat, když se nemůžu odhlásit na pobočce. A byla řádně nakrklá. Zákaznická linka není už bezplatná a i kdyby tak na ní aspoň nemá být, když chcete tohle stiskněte jedničku, když támhleto tak dvojku. Provolala jsme tam 50korun což je můj skoro měsíční kredit a stejnak jsme vyřídila prd :O( Než jsme vygruntoval kuchyň po včerejším vaření s Maruškou (večer už nebyla síla) a pověsila prádlo a uklidila zbytek, tak jsme mohli jet rovnou k našim. A já zas valila do práce. No když už nic kloudného z toho dne, tak aspoň díky Maruščině nachlazení si ji užiju….

1 komentářů:

Andrea řekl(a)...

Tyhle linky jsou všechny zlodějský!