sobota 4. září 2010

4.9.2010 svatba a Hrubá Skála





Takhle mě čekaly holkypo focení Marušku usnula než jsme tam dojeli...

Miluju tenhle kraj .... a Marušku, takže oboje na 100 způsobů...






















Na tý poslední fotce ho spaní hraje já si zkoušela blask.. jasně že šlapal jak hodinky...

Dopoledne bylo trochu odpočinkové, pouklízela jsem a pak jsme jeli na Hrubou Skálu fotit svatbu. Další trénink. Tentokrát vyšlo úplně všechno a zase se mi zbláznil blesk. Místnuska na obecním úřadě byla malinká, tak jsme nasadila seťák ač je nejhorší a blesk, 3 blejsnutí a nabíjel neskutečně pomalu.. baterky oboje jsem dobíjela včera, vyměnila jsem je nic. Nasadila teda 50tku a otevřela clonu a zvedla ISO a jela holt na atmošku jak já říkám. Začal blejskat blesk, jež jsem zapomněla vypnout. Místa málo, tak jsem nasadila zase seťák a blesk to zase vzdal, jen co jsme nasadila 50tku tak zase fungoval. Fakt si ze mě dělal srandu. Být jako hlavní fotograf tak jsem v …… . Hajzlík. Pan hlavní fotograf několikrát zmizel neznámo kam (jednou pro kartu do auta, došlo místo ) , tak jsem si mohla stát kde jsem potřebovala, ale ten blesk mě rozhodil natolik, že jsme měla okno, co se týče poloh, nebo spíš jsem nečekala, že se k tomu budu mít šanci pořádně dostat a v kombinaci s výpadkem blesku jsme pak měla výpadek paměti. Blesk mi chyběl i venku pod tím úžasným stromem a tam kam si novomanžele pak postavil pan fotograf jsme měla přepalů , až to hezký nebylo. Protože sluníčko nám dopřálo nádhernej den. Chyběl mi blesk i odrazka, zdálo se mi, že pan fotograf o ní slyší poprvé…..a já ještě musím šetřit no… Závěr…. Musím si vycepovat blesk aby nebláznil,což nevím jak… musím si udělat taháky ,protože moje hlava děravá, musím našetřit na odrazku, což se snad zadaří, pracnější bude našetřit na ten lepší objektiv, protože kresba a F tohohle mě ubíjí….. a musím ještě trénovat , ale to se dá pořád.

Pak jsme pokračovali na Hrubou Skálu na zámek a vyrazili do skal, když už jsme tam byli a projeli benzín, tak jsme si udělali výlet. Byl to báječnéj den…. Na jeho konci trochu sprchlo.Já se tak těším až takovejch bude víc, až nebudu muset myslet na to stěhování….

3 komentářů:

Andrea řekl(a)...

Maru je andílek aty to avypiluješ!!věřím ti..

Anna Kulacs řekl(a)...

nádherné fotografie

Anonymní řekl(a)...

Já děkuji, že jste tam byla, protože když nefungoval náš fotograf, tak se těším na fotky od Vás. A ty co jsme od Vás zatím viděla jsou super. Nevěsta z Hrubé skály :-)