sobota 27. listopadu 2010

27.11.2010 pečeme kočku



















Sobota a tradiční plavaní, dnes se děti fotili , paní už o mě ví , že jsem tak trochu blázen a v čase volna na konci fotím. A každé plavání. Řekla jsem ji, že to je to kvůli projektu a že na těhlech hnusných světelných podmínkách si prostě trénuju nastavení foťáku a pevnost ruky, protože ty hodnoty co tam musím nastavit jsou někdy těžko udržitelný tak prostě pořádám lov na ostrou fotku no :D Paní už ale chápe můj zápal a nechala mě vyfotit Marušku samotnou se stádem kačenek na čtyřlístku. Slečna jak naschvál dělala ksichty a věčně si olizovala nos a nebo když už ne , nešlo se vytočit aby ji zas nečouhalo zábradlí z hlavy , to už tam zas byli lidi :D

Dali jsme si dáchánek a zbytek odpoledne a dne jsme sávali dohromady Maruščin dort. Ochotně mi pomáhala. Měla u toho takovejch hlášek, že jsem se co chvíli smála , jenže si z toho nepamatuju fakt nic. Původní záměr byl u kočky mít jinou barvu,ale já dělala s gelovkama poprvé a místo tmavší žluté nám holt vyšla tygrokočka :D


1029

1 komentářů:

Andrea řekl(a)...

Ta tygrovaná je krásná!