pondělí 14. února 2011

14..2011 razítko :)


1107

Noční byla příšerná ač jsme spala jak už dlouho ne, krize byly brutální jak ve spánku tak v kondici. Ráno jsme odpadla a pak se vyhrabala na návštěvu doktora pro razítko na úlevy v práci, abych nemusela dělat noční a dali mě na lehčí práci. V čekárně jsme strávila skoro 2,5hodiny ale odměnou mi byl pohled na zlatíčko druhé. Je mu 6 týdnů a dává mi počoudit :o)

Když jsme vstala a byla tam už mamča, protože ona z té radosti taky načerpá , tak jsme řekla Marušce , že bude velká ségra. Ta měla takovou radost že svítila. U druhé otázky teda zbrzdila, protože po včerejším blbnutí se ptala, jestli tam nemám netopýry. Pak všem ukazovala , jak radostí vyskočila na stůl, což skoro jo a prohlásila, že budeme teď mít dvě Terezky. A začala mě krmit, já s bránila, že nechci a ona že to nedává mě, ale miminku aby rychle vyrostlo :o)

pak jsem ještě šla spát , ač nevalně, pořád jsme byla vzhůru , takže noční byla bojovka. Ač jsme jim dala razítko v kanceláři nikdo nebyl a s tím málem spánku co tělo dovolilo to byl těžkej záhul. Ve 2 ráno jsem si zkoušela říct o půl dne dovolený,ale nebyli lidí, tak mě prosili ať vydžím na nějakým lehčím místě. Takže jsem 4 hodiny klimbala a mrzla na hříbkách. Příšerná noční.

1 komentářů:

Andrea řekl(a)...

Co ty holka vydržíš:-((((