středa 16. února 2011

16.2.2011 stříháme


1109

V posteli byla noční lepší . Ráno jsme šla na ranní jelikož jsme půlku celkem proseděla , protože jeli vzorky s únavou to celkem šlo. Maruška byla ve školce poprvé po tý velký rýmě a za 2 hodiny volali ať si pro ni přijdem , že zvrací, bylo nám to divný , byla ráno zdravá. Pak jsme na to přišli z vyprávění. Z dědou se cestou do školky honily, a jak má rýmu a on ji pak nedal vysmrkat , tak ji to nateklo dozadu a už to bylo. Tak pro ní byla mamča. Odpoledne byla jak drak , žádný nemocný dítě. Stavila se Bára s Terezkou, tak to bylo báječný. Večer jsme ještě vytáhly tvrdý barevný papíry a vyrobily kosa a muchomůrku.

Maruška mi večer svěřila přání, že by chtěla abych byla doma. Zírala jsem, ty její stávky a odpory někdy , jak když se zlobí že musím do práce a tak se mnou tuplem nebude kamarádit. Těšilo mě, že poprvé jí to můžu slíbit, že to tak bude. Že až mě vyroste bříško, že už budu doma a miminko , že se o sebe nedovede postarat , tak že sním budu doma, jako s ní, když byla maličká. A že mi bude pomáhat. Byla nadšená, přitulila se a usnula.

1 komentářů:

Andrea řekl(a)...

Tak doufám, že se užijete, holky!