úterý 22. února 2011

22.2.2011 hrabošky


1115

Dnes jsme si dali spicha ve městě. Chtěla jsem se podívat do hradeckého hrabáku , co mám přijde pod ruku, mají tak super kousky za pár šupů. Čepic máme dost ale tahle byla úžo,ale myslela jsem ji, že ji tam nechám. Koupila ji Marušce Lenka, kterou jsme potkali po cestě tam. No nakonec jsme ráda, ač Maruška co na kebulku má, tahle je úžasně fotofenická a Maruška je v ní k sežrání. Večer mi pozovala ještě s novou šálou za dvacku. Ta nám tak nějak chyběla, sice není úplně dětská, ale v kombinaci s touhle čepicí je dokonalá. Maruška večer ochotně a sama pozovala u mamči v posteli.

Večer jsme ještě chystala masku. Děda mi po týdnu, kdy byla Maruška naposled ve školce na ty 2 hodiny, řekl včera večer, že zítra mají ve školce karneval. Tak jsem večer ještě došívala masku.

0 komentářů: