úterý 10. ledna 2012

10.1.2012 Husákovo dítě


Ještě když to všechno spalo, tak jsme hodila buchtu na pekáč , dobušila myčku a pustila pračku,prtože byla špatná noc a Maruška pročurala 3krát postel  tak jsme potřebovali do večera suchý prostěradla, mám jen 3….Se mi povedlo vyrazit až hlavní pojistky, jak jsmebyla akční…. Dopoledne se stavila Jana s Paky s Matějem, Janinka byla ve školce,přesto si to Maruška užila , každé dítě v domě je dobré :DDD
J.má odpolední ale krom odběhnutí k zubařce o něm nevíme,s trávil dopoledne v posteli. Lucinka se svým kašlem pořád nenachází klidu a tak dopoledne mastíme s Maruškou Šmouly či co jsme páchaly,ty dny,kdy se snažíme nebudit tatínka mi občas splývají, když nemůžem ven. Odpoledne mě Lucinka stejnak nenechala nic udělat, ten kašel ji mučí, neumí odkašlat a má to hodně, tak je z toho nervozní. Odpoledne je jak na jaře, tak balim holky a jdem k mamče na kafe , potřebuju stejně nutně nakoupit aspoň něco , tady je to jak u vyjedenýho krámu. Takže to spojujem. Obchod máme 5 minut cesty od nás a 2 minuty od našich. Lucinka hodila pěknou nálož a já zjistila že rezervní dupačky , co sebou vozím jsou malý, tak jsme vyštrachaly tyhle z našeho mládí, Lucík vypadá jak Husákovo dítě :ODDD

0 komentářů: