pátek 6. ledna 2012

6.1.2012 Tři králové


Konečně měla Maruška klidnou noc, zas pro změnu ponocovala Lucinka. Ve 3 ráno mám vyřechtaný fotky, usnula v 5.28, ráno jsem vstávala,ale žila za pochodu, v poledne mě došlo, že jsem neodhlásila Marušku ze školky. Po třech takřka probdělých nocích jsem byla jak chodící zombie. Jindra se rozhod pomoci a vařil špagety v červeném kabátku (kečup, salám, vejce) a já začala odpadat, ze stoje, asi totální vyčerpání mě donutilo k tomu udělat na chvíli , to co mám celý týden, 2 děti, domácnost přidala jsem tátovi ke špagetám Lucinku na cca hodinu. Přiznal se , že už nevěděl co dřív a co s ní a mě to dalo tak 45 minut jakéhosi spánku. Aspoň že ocenil, že tohle mám celý den, když k tomu krotim obě děti celý den, aby se vyspal. Maruška měla ještě dietu tak měla suché těstoviny. A já neměla ani sílu jist. Po obědě to všechno odpadlo do spánku, i Lucinka se zadařila, jenže jsme udělala blbost, šla jsem se napít a po tom co jsem viděla ti apokalypsu v kuchyni, po skoro 2 hodinách vaření těch špaget tak mi to nedalo a šla jsme to gruntovat, dalo mi to přes hodinu a dodělala jsme to akorát, když se vzbudily obě holky. Zbytek dne v chorobném režimu, ale už takovém s více energii, Maruška už neležela a hrála si. A navíc na nás bafla mamča, Maruška udělala koruny z puzzle a tak jsme zpívali „my tři králové“ dnes se to fakt hodilo.

0 komentářů: