neděle 8. ledna 2012

8.1. 2012 jak ježíšek mělil...





Maruška už je jak torpédo, J. celé dopoledne hledal na netu co vzít ve sportisimu za malé boty co mi přines ježíšek protože peníze nám vrátit nechtějí a zapoměl na to že potřebuju šlehačku,tak jsme nevařila a nakonec to bylo docela fajn. Maruška se v nestřežené chvíli těsně před obědem napucla banánem, no stejně jsme ještě na dietě. Jindra si šel do sportisima vybrat boty, místo těch mých od Ježíška. Já to tu poklidila , uspala Lucíka a vyrazila po něm, Lucinka přes den spí tak půl hodiny, jasně když hlídal tatínek, tak to celé prospala. V obchodě jsem měla dilema, vzít Marušce dvoje boty odhadem na příští léto a zimu a nebo sobě, když bych si po sezoně mohla koupit za půlku , no nakonec jsme se neošidila, když ty malý boty Ježíšek přines mě a vybrala boty sobě, byla to práce, protože to co byla za přijatelnou cenu a hezký neměli v mé velikosti. Nakonec jedny byly. Marušce to chce přece jen odskoušet. Tak jsem místo jedněch zimních co mě byly malý obula nás oba, když už nechtěli vrátit korunky. Ježíšek byl hodnej, ale škoda že mu nedošlo, že dvoje zimní boty v našech podmínkách neužiju,a hlavně byly malý, tak jsme obutý oba. Venku bylo hodně nad nulou tak jsme nabalila holky a přešly jsme k našim, je tam potěšit, s našim dědou je to jak s horou a Mohamedem. Snad bude přívětivější po dávce holek…. A já si aspoň na chvíli odpočinula, když Lucinka byla v jiných konejšivých rukách.
Večer před koupáním jsme ji dala na deku a spáchala pár rychlocvaků.
Maruška dělala z Lucinky červa viz. Foto :DDDDD

0 komentářů: