pátek 12. prosince 2008

12.12.2008 Koupat chci

Jako každý pátek jsme byli plavat. Zpáteční cestu jsme vzali městem, ještě jsme tam měli nějaké zařizování.


Po obědě jsem mířila do Ohavče

přebrat a nabrat věci, které můžu přivézt do bytu: Akorát se ozvala Bára, měla na starosti Adámka. Tak jsme se sešli v Lídlu, kam jsem byla vyslána pro zásobu mlíka. cestou tam jsem se stavila vyměnit pár kaček za eura. Ve směnárně byla moje známá z Continentálu. Pani Makrajová, jsem ráda, že jsem ji po dlouhé době viděla. Vzpomněla jsem si na náš výlet do Prahy na Vlachovku, To byly časy.


Tady je fotka našich dvou nákupčímu. Bára si je oba vzala a šli na mě čekat do bytu a já jsem se zatím otočila v Ohavči a mohla jsem nabušit auto víc, než když bych tam měla Marušku. Akorát jsem se zdžela, neb strejda mi sundal dolů paletu která byla vytažená nahoru a já z ní nutně potřebovala nějaké kusy ke skříni. Tak jsem ještě honem třídila paletu , naházela auto a odvedla do kutlochu. Tam jsem to vyložila . Bára akorát musela letět, tak jsem tem ještě něco udělal, co mě časově dalo. Dolepovala jsem koberec v koupeně a podobně. A Maruška začala že chce koupat a začala se svlékat. Když jsem ji řekla , že až doma před spaním, žádná reakce, Jak jsem ji začala oblíkat brek. Tak jsem ji napustila vodu do sprchovéno koutu a ona tam řádila, lebedila si tam jak kachna. Potom jsem ji utřela do hadru na podlahu nemaje ručník. Mám tam flák bílého nového, je měkkoučký , no nemaje ručníku… po večerníčku jsme jeli s Maruškou domů. Stavili jsme se ještě v Jiráskovce kde jsem měla vyjednáno, kde že se stavím pro kočárek , který jsme tam zapomněla na půdě. Potřebovala jsem menší na zítřejší výlet do Prahy.

0 komentářů: