pátek 26. prosince 2008

26.12.2008 " Na krávě hop hop"

Tak se mám všechno otočilo, do Marušky jsem v noci nasoukala po lžičkách celý hrnek čaje a bez nehody. Zato se o místa inkriminovaná a kbelíky rval zbytek rodiny. O Marušku se staral vždy ten, co měl momentálně nejvíc sil. Maruška si rozbalila poslední dárek od Ježíška na který jí už den před tím nezbyly síly. Už když viděla obrázek na krabici radostně volala „kráva budu dělat hop hop“ nakonec jsem to ukecala aspoň na oslíka, kvůli těm dlouhejm uším, ale pony to prej není … no když má tolik rozumu to prtě… :o))) Od oslíka se nehla, tady mu ještě říkala „krávo, pod taky koukat na pohádka“ PO obědě se stavila Alenka , její mamka na její přání pak přivezla jednu rozpustnou medicímu co si přivezla s sebou z USA, takový malý pytliček z kterého vznikl lehce slaný blivajz, ale do 15 minut jsem nevěděla o tom, že mě bolely všechny kosti. Škoda že neúčinkoval navždy :o)))))) večer při uspávání nezavřela pusu , vyndala mě prsa a povídala mi „prsa krásný, teploučký „ „kosáky, venku vidíš? „ pak je mi schovala pod tričko a hlásila že je skovaná. No pusu nezavřela.



0 komentářů: