neděle 22. března 2009

22.3.2009 Oslava

Je neděle, dopoledne jsme to tady poklidily a jeli jsme k našim na nedělní oběd. Byly španělští ptáčci. Po obědě jsme jeli do Holína neb se stavil Pepíkův svátek a narozeniny tety Marie, neb před 59 lety jí dostal tatínek k svátku. Mamča s námi nejela, neb jí skolila nějaká nachlazenina. Maruška už od rána byla natěšená na Piškota a hlásila, že tam „bude Pikot, Ben, Pepík, Maruka“ Piškot byl jak draka Maruška taky takže maruška s Piškotem fotky na nule, a Piškot přijatelnej jen jeden.



Maruška pořád chtěla hamat ty kytičky :o) ty sýrové :o))) pořád proháněla Piškota a Bena. Jinak pohodové odpoledne u kávičky jako je vždycky rodinná oslava, která není o tom, že se zlijeme do bezvědomí, ale že se sejdem všichni na jedné hromádce a povídáme .


Večer jsem se sprchovala po Marušce, která už byla připravená na spaní. Do sprcháče mi najednou začala cpát koníka Toníka , důvod byl ten , že měl na hlavě trošku nějakého zachlého jogurtu jak stává pod stolem, fakt jen trošinku, ale Maruška se slovy „pinavej je, umejeme“ mě přistál gumový kůň ve sprše :o)))) Tak jsem ho osprchovala , Maruška si ho vytáhla a drhla ho do sucha osuškou. Tohle jsem chtěla zdokumentovat tak dostala za úkol ještě ho dotřít , tak ho drbala v pokoji na gauči,ale fotka žádná pořádná, protože Maruška a ručník lítali jak o život :o))))



1 komentářů:

Dadouch řekl(a)...

Maruška a sprchování Toníka mě dostalo :o))))))))))))