neděle 8. března 2009

8.3.2009 Auu

Pamatuju si to první co Maruška řekla když se probudila, dnes místo „dobré ráno a mám tě uáda „ (tak jak jí to říkám já) pak první slova byla „sníme zajíčka“ Já ji totiž včera koupila toho velikého za 18kč. Za včerejšek mu stihla oloupnout kus trička a na bobu obtisknou zoubky. No a hned ráno ho chtěla zase sníst. Má slíbeno po Velikonocích. Že se teď budeme na zajíčka dívat, že s námi bude čekat na Velikonoce. No zatím mu hrozí Marušky natěšený jazýček.

Uá to byl den , ještě že je Maruška takové zlatíčko. Dohlížela jsem na ní z pelechu, protože mě bolelo každý nadechnutí. Byla hodná, hrála si, koukala na pohádky a okolo 11 sama zalezla ke mně do postele, že chce spinkat k obědu jsem ji přihřála lívance a po obědě sebrala síly, přemístila se k rodičům, kde bylo o Marušku postaráno a usnula v křesle.

0 komentářů: