pondělí 27. dubna 2009

27.4.2009 Na jedný hromadě ....

Nedělní ranní škrábání v krku nebylo jen následkem zpívání, dnes se to rozjelo naplno a všem. Maruška byla ukručená i když pak nakonec vydržela trpělivě u pohádek zalezlá u mě, nej já jsem ani neviděla jak mě bolela hlava. Pak usnula a já šla uvařit oběd, no uvařit v tomhle stavu kdy bolelo všechno to byl mega úkol. Maruška měla v poledne 39 dostala Panadol. Já pak umyla nádobí a ve chvíli, kdy Marušce zabral sirup , já odpadla se zimnicí, snaha byla aspoň chvilinku že by ještě nějaká pohádka.. prd ‚Ťukání do mé hlavy bylo nejlepší zábavou a protoýe ?Marušce nebylo akorát. moc se ovládat nedala, halvně že už neležela jak lazar. Tak jsem vyskočila na nohy . Marušku šupla do auta a přejeli jsme na sídliště. Taťku jsme potkali ve dveřích,ale 30minut, než se vrátíme od Lenky, prý doma nevydrží. tak jsme šli k Lence, něco akutně potřebovala na počítači pomoct…

Pak jelikož nebyl ta’tka doma, tak jsme vyrazili k Horákovým. Domlouvali jsme se dopoledne na skypu. že když nebude taťka doma , že se stavíme na Latté. Mňam. Maruška díky dopolednímu spánku v poledne nespala , tak jsme příšli dřív než obvykle,tak nebyli doma. Potěšili jsme aspoň maminku a pani Procházkovou jež doma byla. Tam jsem vyfotila za nevalného světla tyhle konvalinky. Miluju jejich vůni aprd.. spustila se mě a Marušce taková rýma, že jsem necítila nic.


Pak jsem šla k taťkovi nachystat z kuřete roládu. Měla být na zítra pro mamču, no ale doktoři nakonec rozhodli, že jí nepustí, ař to bylo plánované na zítra. Ale kuře bylo rozmražené, salám a slanina koupené, tak jsem jí prostě umotala. Sice mě to šlo hůř, vyřízené tělo nechtěl poslouchat nůž a kuře nebylo zas tak velké takže to nebude roláda ala Pup, ale tvar a aby to nikde neteklo se mi povedlo docílit. Maruška usnula, a já když jsme měla na pekáči, tak jsme dala 3/4hodiny s ní…

Dnešek byl fakt o přežití mám tu zapeklitost já , Maruška,Jindra i Ťapulínka teplej čumáček a nechtěla salám. Maruška přesto že byla jak mátoha na ní myslela celej den ….Přejeli jsme domů a Maruška za chvíli spinkala dál…



1 komentářů:

Dadouch řekl(a)...

Konvalinky jsou nádherné, také je miluji. A Spící Maruška, to je prostě takové malé sluníčko, i když spinká. Holky ať je brzy líp, držte se........