neděle 19. července 2009

19.7.2009 zásoba panapru

Takhle v ným tričku zdhala Maruška ráno za Jindrou, když šel venčit a na nákup…. navlečený třičko, nazutý gumáky a tradááá


Nedělní primový ráno. kafčo, snídaně, pohoda , legrace.. Třeba tahle , kompozice a podobné věci na nule ale já měla záchvat smíchu. Přišla jsem z kuchyně, kde jsme po chvilkách dělala oběd a Maruška dělala opět to co Ťapka. seděli spolu na posteli . Ťapka v hubě kelímek po jogurtu, Maruška v pusince kelímek od jogurtu…prostě dvojka. Co dělá ťapka dělá Maruška. Dělali jsme kraviny a Maruška opět cosi okoukala,protože jsem ležela naznak na posteli zavalená Ťapi jež mi nadšeně lézala ucho a Maruška mě v tu samou chvíli se pokoušela vylízat oko:o)))) Miluju tuhle dvojku, miluju tyhle chvíle, je mi naprosto úžasně…..



Občas se divím, že Ťapi tohle vydrží, ale ony se milujou a obě jsou mláďata tak mají výdrž.:o)))


škoda že tady není čumáčku víc, ta je tak typická.prostě pohoda.



a pohodovým dopolednem jsme se dopracovali k obědu. Kuřecí roláda plněná houbovou nádivkou a jako příloha žemlová nádivka :o)

Pak jsme sklidili a Jindra šel za taťkou a já s Maruškou domů, protože v poledne u Jindry se uspává těžko.


Odpoledne jsme šli k našim na kafčo, no došli jsme až v podvečer. taková prochajda dlouhá. Potkali jsme Petra, Podrbalmarušku po hlavě a řek „Nazdar Maru“ a šel dál … zvykám si tenhle přístup mě fakt nevadí, jen já bych to tak nedokázala…. Pro porovnání, táta nas vyprovází vždycky na kruhák, Maruška se možná 15-20 minut vrací, že chce pusinku od dědy a už ji začíná vyžadovat i od Jindry…Prostě začně kručet, že chce pusinku a uteče si pro ní. Na cestě domů jsme potkali Petra, teď už měl čas, seděl na paloučku s bandou místních alkoholiků..vídám je vždy někde na lavičce cestou domů s krabicákem nebo s plasťákem…. To Marušku uvítal s otevřenou náručí a Maruška k němu běžela.Za 5 minut se s námi loučil. Sice volal pak Marušku ještě jednou, ale ona už nešla, ani pro pusinku se nevracela…. ona svým upřímným dětským srdíčkem cítí úplně nejlíp a ať se jím řídí, ono jí radí dobře….. na fotce dělala kraviny se svýma spoďárama.


Cestou domů jsme přibrzdili v Kaufu. byli jsme doma bez jogurtů. No pár jogurtů a nákup na 3/4hodiny, pořád ji nahánět mezi regálama a hledat, pár jich přistálo na zadek. Když jsem ji našla a dotlačila k pokladně, řikám.ještě vememe toaleták, máme tam poslední…zas mi utekla , já ji hledám a ona tentokrát stála připravená v uličce s tímhle balíkem se slovy „koupíme papív na komín“ :o))) ona vždy po WC dělá komín, abych ji mohla utřít zadeček, tak proto ten komín….no a ta zásoba….


cestou domů zlobila jak čert, to už je pomalu každy den, to má sílu zdrhat a 20 metrů od baráku najednou nemůže dojít, doma už neumí sundat boty jak je vyčerpaná…prtě no…

0 komentářů: